söndag 15 februari 2009

Mitt första blogginlägg någonsin,

Kanske ska börja med att pressentera mig.
Jag är en 24 årig kille ursprungligen från Piteå, men är nu bosatt i Umeå där jag studerar till byggingenjör. Det är nog det som gjort att jag börjat blogga, det som händer i Umeå alltså.

Det jag tillbringar min tid på är plugget, åka skidor, fiska och jaga.
Jakten gör jag gärna ihop med min engelska setter buster. Allt annat gör jag gärna ihop med min flickvän och sambo Malin som jag älskar. Men som parentes så skulle jag gärna jaga ihop med henne också

Jag tror att det kan vara bra att skrika ut saker som irriterar en eller på något sätt gör en sur, men det är alltid svårare än att som här bara skriva ner det. Man har inte samma tvång att behöva stå öga mot öga med irritationsobjektet. Så för mig kommer nog den här bloggen bli lite av en mur som man kan stå och skrika åt, en möjlighet att säga alla och ingen vad man tycker om olika saker och situationer.

Kommer försöka att ha som struktur att först försöka kasta ur mig skiten sen att skriva om något positivt, målet är ju dock att bara kunna om positiva sakern

Detta var som sagt bara någon sorts start på kanske en framtida vana, dock kan jag inte lova något.

PS. Tomas den store var bara ett namn som lät bra DS.

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera